شرح طريقة عمل سلاح التروجان

55
بسم الله الرحمن الرحيم


طريقه عمل اسلحه آلـــ Trojan 



(المتطلبات)

لزم تكون لفل 120او اعلى



موقع المهمه مدينهTwinCity

ملحوظه المهمه دى بتتعمل فى 90يوم والمهمه دى 4مراحل فى كل مرحله بيطلب حاجه
يعنى مثلا بيطلب منك فى المرحله الاولى تجبلو



ودى المرحله الاول بتعد تجمعلو حجات من جوه كل يوم زى ما بيطلب منك لمده 27يوم
لحد ما بيديك فى الاخر السيف ده وده الخاص بلمرحله الاولى


المرحله التنيه بيطلب منك تجبلو

ودى خاصه بلمرحله الوالمرحله دى بتعد 23يوم

المرحله الثالثه وبيطلب منك تجبلو 




والمرحله بتخد وقت 18يوم


المرحله الرابعه والاخيره بيطلب منك تجبلو 




والمرحله دى بتحد وقت 25يوم


(نشوف باه الشرح)
المهمه دى بتتكلم ان كان فى مدينه اسمها سانج يونج وكان فى جيش بيحاول انو يهجم عليها
لكن الجنرلات ال5 بتوع مدينه سانج يونج اجتمعو عشان يوقفو اللى هيحصل ده
المهمه دى كلها باه بتتكلم على الرجوع فى الزمن والصراحه انا شايف
ان ملوش لزمه اكمل بقيت الحكايه لان فيها تخريف كتيره اوى
_________
نخش على المهمه
اول حاجه انته بتروح تسلم على الراجل ده 

وبعدين

تسلم عل الست دى



وبعدين هنرجع للشبح تانى وهيطلب مننا نجمع 27قطعه من السيف وتجمعهم فى 27يوم كل يوم سيف
انته بتخش بتجمع تقريبا قطع حطام عشان تصنع السيف ده


انته بتخش تجمع المواد اللى هيقلق عليها
بعد ما تخلص تكون كده خلصت المرحله الاولى 
____
وبعدين بيوديك على مكان شبيه للتون سيتى
مدينه سانج يونج




هتسلم عليه عشان تقولو انا عاوز ابدأ المرحله التنيه هيقلق انته متاكد انك هتقدر
انا شايف انك ضعيف هتقولو انا هبدا المرحله عشان اسبتلك انى مش ضعيف
ههههالمهم
هتروح تسلم على الراجل ده 


وهيقلق

انا مش هسمحلك انك تخش المرحله التنيه بسهوله لزم تسبتلى انك قوى
هتقولو انجز عشان انا نيرفز
هيقلق اوكى 



هيقلق موتلى الوحش ده بس خلى بالك ده قوتو عاوز واحد +5 1سوكت على الاقل
بعد ما تموتو هيقلق روح موتلى الصرصار ده



تموتو احب اقلق الف الف مبروك 
انته كده خلصت المرحله ال2
هترجع تسلم على الجنرال عشان تقولو خرجنى ودينى المرحله ال3و4
هيخرجك وهيقلق مع الف سلامه

هتخش بس المرحله دى مشتركه مرحلتين فى بعض هيطلب منك تجمع حجات بردو وهطلع
الوحش ده
بس خلى بالك خلى بالك لانك ابقا ابلنى لو عرفت تموتو انا مش بحبط حد
انا بقول الحقيقه


وهتموتلو الوحش ده كمان



وبكده اقدر اقلق الف الف مبروك 
انته خلصت المهمه بس خلى بالك باه شايف كل الشرح اللى انا شرحتو ده
بتعد تعمل المهمه دى كل يوم لمده 90يوم عشان السلاح يتثبت عليك فى الاخر
يعنى انته بتخش كل يوم تجيب السلاح بس اول ما اليوم الجديد يبدا هيختفى
عشان ميختفيش بتعد تعمل المهمه كلها كل يوم لمده 90يوم


انا بجد تعبت وانا بعمل الشرح ده واي حد هينقل الموضوع مش من غير ماياخد رابط الموقع مش مسامحه قول والله هاخد رابط الموقع في النقل

http://1conquer.blogspot.com/

التعليقات

  1. هاى هل يتم تحول سلاح واحد فقط او يتم تحويل الاثنان

    ردحذف
    الردود
    1. في شكل كديسد لكونكر

      حذف
  2. هههههه نو سلاح واحد بس بس دة انا اشنريهم احسن دة وجع الب وخلاص



    ردحذف
  3. 1 يا حبيبي

    ردحذف
  4. هيتحول سلاح فقط ام السلاحين

    ردحذف
    الردود
    1. سلاح واحد كل 90 يوم يعني علي الاتنين 180 يوم

      حذف
  5. هيتحول سلاح فقط ام السلاحين

    ردحذف
  6. فعلا سؤال مهم هل يتم تحويل سلاح واحد فقط او يتم تحويل الاتنين

    ردحذف
  7. سلاح واحد بس ياجماعة واسف لتاخر الرد بس عشان الظروف وانشاء الله هحاول ارد علي كل استفساراتكم في اسرع وقت

    ردحذف
  8. طيب لو انا في يوم عدي ومعملتهاش عادي؟ اكملها بعدين ولا الي عملته يروح عليا؟

    ردحذف
  9. علدي مفيش مشكلة تقدر تكملها تاني يوم

    ردحذف
  10. السلام عليكم انا جبت السلاح بس الاسكلس مش عاوزة تتفتح هو لازم سلاحين ؟

    ردحذف
  11. انا روحت سلمت علي الشبح ورحت للست وخت سيف منها بس مش عارف اعمل ايه بعد كده

    ردحذف
  12. ممكن حد يرد عليا واي حد معاه فيس ممكن يكلمني

    ردحذف
  13. يعني بعد كل التعب ده و ال 3 شهور اعد بعمل الكوسته .. السلاح الي هيتحول الي هكون لابسه ولا هتيجيلي حاجه فالايتميز وانا اختار .. يعني لو لابس اي سلاح ون هاند هيتحول ؟

    ردحذف
  14. لازم استفه كبيره

    ردحذف
  15. معلش بالنسبه لاخر جزئيه انا هقعد افتح تسعين يوم تانى غير تسعين يوم بتوع المهمه , وهل التسعين يوم التنين فيهم طلبات بردو؟

    ردحذف
  16. هو السلاح اللى انا لبسو هو اللى بيتحول

    ردحذف
  17. لوسمحت انا عندي سؤالين فى اخر حتى دي يعنى انا بعد ما اعمل المهمه واخلصها فى 90 يوم هعد 90 يوم اعملها تانى عشان اثبته ولا اي ؟
    السوال التانى انا ممكن مثلا ابقى ارشر تروجن ارشر يعنى تروجن فى النص واكمل المهمه عادي ولا لازم اكون تروجن اساسى

    ردحذف
    الردود
    1. هنا ال90يوم عشان تعمل السلاح ويتثبت مفيش ايام بعد كدة
      لازم تكون تروجن اساسي

      حذف
  18. اتا دلوقتى بدخل عشان اعملها الست البدوس عليها مبتودنيش فى اى مكان بتطلب كبس

    ردحذف
  19. اتا دلوقتى بدخل عشان اعملها الست البدوس عليها مبتودنيش فى اى مكان بتطلب كبس

    ردحذف
  20. اه السلاح اللي انت لابسه لا هما 90 يوم بس لازم تكون تروجن وهو سلاح واحد بس

    ردحذف
  21. انا بجمع الشظيات بس كند قفلت شهر ونص وعد 90 يوم وانا بجمع الشظيات ينفع اكمل ولا اسيب المهمة ولا اية بس انا بكلم الست بتدينى لسة شظيات وانا باقى 3 شظيات بس اكمل ولا اسيبها

    ردحذف
  22. لزم وانا بموت الوحش اكون ليس السلاح الي هيتحول بس ولا للبس سلاحين عادي

    ردحذف
  23. لو سمحت انا لسه جديد فى اللعبه هو عشان اعمل السلاحين محتاج 180 يوم ولا من اول مهمه السلاحين بيتحولو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ارجو الرد فلو سمحتو

    ردحذف
  24. هو سلاح واحد فقط اللي بيتعمل وهيتعمل في 90يوم

    ردحذف
  25. لا توجد صور ياريت تنزل الصور
    المهم انا بكلم الست اللي اسمها SuperMok مش بتوديني ف اي مكان
    ايه الحاجات المطلوبه عشان ابدا المهمه
    يـــاريت تـــــــقولــــي

    ردحذف
  26. لو سمحت لو بستعمل سي بي في المهمه كم بتكلفني للسلاح الواحد؟؟؟

    ردحذف
  27. لو سمحت لو بستعمل سي بي في المهمه كم بتكلفني للسلاح الواحد؟؟؟
    للاسف لا اعرف

    ردحذف
  28. انشاء الله هحاول انزل صور من اول وجديد عشان الصور اختفت لانها مرفوعة من فترة

    ردحذف
  29. والنبي يا محمد انا بقالي سنة مش عارف اعمله
    في المرحلة الثانية العنصر الأساسي
    رمز الروح
    وأنا بجيله رمز الروح بتاع المخيف
    مش عايز يخده
    انا مش عارف اعمل ايه

    ردحذف
  30. انا عمال ادوس
    علي المرة الي اسمهاsuper mok ومش بتوديني اي مكان اعمل اية

    ردحذف
  31. هل يمكن رفع مستوي السلاح الاسطوري وفتح سوكت فيه بعد تحويله

    ردحذف
  32. هل يمكن رفع مستوي السلاح الاسطوري وفتح سوكت فيه بعد تحويله
    يمكن فتح السوكت انما التعلية لم اجرب

    ردحذف
  33. بقلك اية يا محمد ينفع اجيب سلاح نينجا يكون لفل 50 سوبر 2سوكت-5 اركبو فى الاصطفه و اخليه يتحول للسلاح الجديد

    ردحذف
  34. انا بروح للست ال في التوا الاسمها supermok مبتدينيش حاجه بتقلي عيزه 12 سي بي اس

    ردحذف
  35. الصور مش زاهرا
    ليه

    ردحذف
    الردود
    1. عشان الشرح قديم هحاول اعمل شرح جديد

      حذف
  36. هوا ينفع اجيب الايبك من اول يوم ولا لازم استنى لتسعين يوم عشان يجي انتا كاتب ف الشرح انة ينفع يجي من اول يوم وبيختفى هل هوا ينفع فعلا ولو ينفع ينفع ازاى ارجو الرد لللاهمية

    ردحذف
  37. طب انا خلصت المرحله الاولى ودخلت التو ستى الغريبه دى وديته الطلبيين بتوعه مرتيين ومدنيش ولا شظيه زى بتاع المرحله الاولى كده صح ولا فى حاجه

    #ارجو_الرد

    ردحذف
  38. انا خلصت سلاح واحد لتروجان ولما قلعت السلاح علشان اصلحة طلب منى speed 36 وانا مش عارف اعمل اية ؟

    ردحذف
    الردود
    1. رستر البوينتات بدبي من الماركت واسف علي التاخير في الرد

      حذف
  39. راهب التعاسه مش عايز يقبل الخمس جواهر ورمز طارد الاشباح اعمل ايه ؟

    ردحذف
  40. هو ينفع الباس سلحين مونك ويجي ابك

    ردحذف
  41. لوسمحت انا مش عارف اعملها

    ردحذف
  42. انا جبت السلاحين وعاوز اعمل الاسكل ازاي

    ردحذف
  43. هاى هل يتم تحول سلاح واحد فقط او يتم تحويل الاثنان

    ردحذف
  44. لو انا رفعت 120 ونسيت اعملها ونزلت ميلاد عادي اكملها

    ردحذف

مقالات